Diferite aspecte ale poveştii din copilărie "Cei trei purceluşi" sunt discutate în mod real într-un spot pentru faimosul ziar londonez The Guardian. Discuţia apărută în print se extinde şi în mediul online, generând controverse şi opinii contradictorii. Pe cât de mitică era povestea când eram noi mai mici, pe atât de reală este transpusă în viaţa cotidiană, fiind raportată la problemele financiare şi acţiunile de protest ale vremii noastre.
Îmi place mult ideea creativă folosită, o abordare extrem de interesantă şi unică ca execuţie, cu un uşor iz de amuzament. Sloganul este foarte bine ales pentru acest segment: "the whole picture". Transmite profesionalismul şi gradul de implicare al ziarului pe de-o parte, iar pe de altă parte faptul că poţi urmări ştirea respectivă atât în print, cât şi în online sau pe mobil, pentru a fi în permanenţă la curent cu ultimele noutăţi.
La noi, din păcate nu prea se fac suficiente reclame care să promoveze jurnalismul tradiţional, care se cam pierde din ce în ce mai mult. Cu toate astea, am apreciat reclama celor de la Dilema Veche, care prin simplitate şi puterea cuvintelor din piesă ( ex: "o etichetă, la cât de scumpă e, nici nu se vede în atâta aglomeraţie", "uşor, uşor cu ochii în televizor, degeaba ai capul pe umeri dacă el de fapt e gol" ) a atras atenţia publicului.
Uşurinţa cu care versurile din spot ţi se întipăresc în minte, face ca reclama asta să aibă un impact pozitiv, cred eu, pentru că şi acest brand endorsement e gândit strategic, nu apare el numai aşa. Aşa că se dorea cu siguranţă, accentul pe artist şi pe versurile melodiei din fundal. Sloganul "Pentru minte foloseşte Dilema Veche" doreşte să educe publicul, în defavoarea televizorului din versuri, iar asta denotă profesionalismul acestui ziar de profil din România. Nu ştiu dacă apariţia unui public tânăr în reclamă a avut un impact favorabil, dar probabil asta a fost intenţia. Şi uite aşa parcă se leagă cumva apariţia tinerilor, Guess Who şi hip hop-ul din reclamă. :)
Evident că în final, nu poţi compara cele două ziare. Fiecare are plusurile şi minusurile sale, însă după părerea mea, publicitatea este mai creativă şi inteligentă în reclama celor de la The Guardian.
Spor la creativitate,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu