Acum două luni, brandul Volkswagen a dat startul inovaţiei şi creativităţii în publicitatea online, şi anume pe Facebook. Pentru promovarea noului model VW Amarok, creativii au utilizat opţiunea de photo viewer prin postarea mai multor poze într-un album. Prin simpla apăsare a săgeţii din dreapta, cu ajutorul căreia vizualizezi pozele dintr-un album, reclama automobilului a funcţionat ca un flipbook. Astfel, brandul a postat 200 de poze în album, acesta fiind numărul maxim de poze îngăduit de Facebook.
O idee foarte creativă a brandului VW, reprezentanţa din Turcia! Dar ce mi se pare mie cel mai interesant e cum o idee simplă, poate fi foarte eficientă în promovarea unui produs. Nu tot timpul avem nevoie de un buget substanţial sau de o idee complicată, pentru a evidenţia un brand de restul competiţiei.
Însă nu e prima dată când VW îşi demonstrează creativitatea în publicitate, de aceea vreau să amintesc de o campanie care poate unii o ştiaţi deja. De data aceasta, în centrul atenţiei a fost modelul SMART, gândit sub forma unei aplicaţii pe site-ul de microblogging Twitter. Campania a început pe data de 23 martie 2012, zi în care compania din Argentina şi-a făcut contul de Twitter. Utilizatorii au putut vedea o animaţie a modelului, apăsând tasta J. Copy-ul campaniei a fost foarte ingenios: "Smart e atât de mic încât încape oriunde. Chiar şi în 140 de caractere."
Spor la creativitate,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu