De fiecare dată publicitatea se reinventează, de la o sărbătoare la alta, de la un eveniment la celălalt. Probabil acest lucru îmi place cel mai mult. Dacă ar fi o inconstanţă şi aş vedea acelaşi produs prezentat la fel de fiecare dată, probabil m-aş plictisi.
Astfel, de Halloween putem observa o concurenţă acerbă între branduri de a se evidenţia, de a fi cât mai diferiţi, de a prezenta sub o altă formă produsul respectiv. Imaginaţia şi creativitatea nu au limite, atâta timp cât ştii ce public ai şi ce aşteptări au consumatorii. După un mic research, am găsit numeroase ad-uri concepute special pentru această sărbătoare, din ani diferiţi. Creativitatea diferă de la un brand la altul, însă toate au acel ingredient întunecat şi uşor înspăimântător. Copywriting-ul iarăşi diferă faţă de cel iniţial, care identifică brandul respectiv, tocmai pentru a evidenţia caracterul de sărbătoare.
Print-uri scoase din arhiva personală, de prin lumea Internetului. Enjoy! :)
GUINNESS
MC DONALD'S
BURGER KING
HEINEKEN
RAID
OREO
Spor la creativitate,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu