4 noiembrie 2012

Sunday Inspiration #13. Remedii antifrig


Nu stiu cum e prin alte oraşe, dar la Cluj vremea se răceşte din ce în ce mai tare. Duminica aceasta parcă e frig şi în casă şi tot ce ai vrea este să te arunci în pat sub plapumă. Ca de obicei, m-am trezit cu o poftă teribilă de ceai şi un chef nebun de a citi câteva pagini. De dimineaţă bună, merge în fundal o piesă de care pur şi simplu m-am îndrăgostit şi am descoperit-o miercuri când am mers la cinema, la filmul "Minte-mă frumos". Vi-l recomand cu căldură!


Cu toate că vremea e aşa cum e, frigul de afară simt că îmi oferă inspiraţie şi de câteva zile îmi umplu agenda cu fel şi fel de gânduri. Azi m-am gândit să caut în arhiva mea de ad-uri şi să vă colorez puţin duminica. Uitându-mă la creativitatea printurilor de mai jos, pe mine m-au încălzit instantaneu! :)

THE KNIT CAFE - geniale copy-uri!




L'ILLA




COFFEE - yes please!







 AMBALAJE CEAIURI - foarte creative!





INFUZOR CEAI - smart ones






Vă doresc duminică plăcută şi spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza