27 aprilie 2012

Cărţi pentru suflet


Cititul e o activitate care mă relaxează psihic şi mă duce într-o cu totul altă lume, o lume liniştită pe care de multe ori o prefer, faţă de o zi comună. Ştiu că şi sufletul şi mintea au nevoie de o pauză, de un pansament în cuvinte frumoase şi poveşti fascinante, pe care o carte bună poate să le ofere. La fel cum oamenii sunt de iubit, aşa sunt şi cărţile: au nevoie de o atenţie umană, de nişte mâini calde care să le cuprindă, de nişte ochi care să le privească cu drag. Au nevoie de noi.
În primul an de facultate ţin minte, mi-am cumpărat nişte cărţi de publicitate, destul de scumpe pentru bugetul unui student, dar am preferat să reduc cheltuielile din altă parte. De un timp, am început să citesc din nou şi mi-am cumpărat o carte nouă, de care vă povesteam aici. Am planuri mari pentru anul acesta în ceea ce priveşte achiziţionarea unor cărţi de publicitate, sper să-mi iasă planul. Mica mea bibliotecă ( din noptieră deocamdată ) de abia aşteaptă să-şi întregească familia într-o bibliotecă mai încăpătoare, ingenioasă şi poate colorată! :) Am deja câteva variante în minte:






Doar să visezi e gratis! :) 

Aşa că mai jos, sunt câteva dintre cărţile pe care mi le doresc. Desigur, am şi alte cărţi trecute pe listă, dar acestea sunt doar câteva dintre ele. Sper să vă placă şi vouă!











         http://www.litera.ro/
         http://www.clubdiverta.ro/
         http://pinterest.com/
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza