2 martie 2012

O zi de vineri


Am impresia că săptămâna trece ca fulgerul pe lângă mine, dar.. sunt bucuroasă când pot spune că nu a trecut în zadar!
Azi am fost entuziasmată, dar nu cu gândul de a merge la poștă, ci la ideea de a-mi ridica cartea trimisă de la București, pe care mi-am dorit-o de mult timp. Stați așa, că nu a fost tocmai ușor. Merg eu la poștă, ca tot omul, salut civilizat, la fel de "civilizat" (nu) mi se răspunde înapoi și prezint buletinul, cu intenția de a ridica un colet. Domnișoara, mai degrabă doamna respectivă, se agită puțin pe acolo și se uită de 2 ori la buletinul meu, să fie sigură că nu greșește ceva. După care, îmi dă replica cu nonșalanță: "Numele nu-l aveți complet pe colet, pe flotant apare Taberei nr. 3, nu Taberei nr. 4. Îmi pare rău, nu puteți ridica coletul." Asta după ce, persoana din fața mea a primit același răspuns tăios și a întâmpinat aceeași dificultate. În acel moment, am auzit în jurul meu muzica din surdină de la Worms Armageddon, în momentul în care "lovești" o râmă: "Aleluia!" Degeaba i-am spus că subsemnata, are doar o simplă carte nu acte importante ce țin de viitorul țării noastre și nu din vina mea nu-mi apare numele complet pe colet. Să fim serioși, nu e prima dată când comand o carte. Încercările au fost în zadar. Abia după ce am plecat, am realizat câte puteam să-i spun eu doamnei respective, printre care faptul că de 2 ani nu mai este obligatoriu flotantul, de exemplu. Pe această cale, țin să transmit o urare de bine Poștei Române și funcționarilor săi publici pentru eficiența de care dau dovadă. Vă mulțumim anticipat! NOT!
După ce mi-am rezolvat treburile prin oraș am mers la Librăriile Humanitas, pentu a căuta cartea respectivă, că aici voiam să ajung de fapt și lucky me, am găsit-o! Dă-mi banii tăi. Metoda de copywriting, iar meritul îi aparține lui Gabriel Brănescu.


 Această carte e primul manual de copywriting din România, realmente de folos, după cum spune însuși Gabriel Brănescu. Cine e acest distins domn? Întâi de toate are experiență în advertising de 12 ani și în prezent, are propria sa firmă de publicitate, Badcat_. Pe lângă asta, predă la SNSPA curs de copywriting. Jos pălăria! Iar dacă vrei să citești un interviu cu el despre industria asvertising-ului din România, take a look here
De abia aștept să citesc cartea și apoi, o să revin cu un review! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza