26 aprilie 2012

Got to love advertising


Nu ai cum să nu iubeşti publicitatea, când e făcută ca la carte! Am dreptate? :) Asta e reacţia mea când văd campaniile de promovare ale brandului Coca-Cola.
Ingeniozitatea şi creativitatea cu care concep de la zero o campanie, care în câteva zile beneficiază de un succes impresionant, mă fac să spun că oamenii ăştia ştiu ce înseamnă advertising-ul. Cu fiecare ocazie, ei ştiu să pună brandul în valoare prin nişte campanii publicitare geniale!
Recent, au făcut o campanie pentru a susţine echipa naţională de fotbal din Argentina, cu ajutorul agenţiei de publicitate Saatchi & Saatchi din Buenos Aires. Cu toţii ştim că pentru microbişti un meci important al echipei preferate este o ocazie de sărbătoare şi de bucurie. Aşa că brandul s-a gândit să accentueze această zi importantă printr-o campanie de efect: The Cheering Truck. Fanii Argentinei au primit ideea cu braţele deschise, iar jucătorii echipei au avut parte de cea mai frumoasă surpriză din partea suporterilor săi.


Brandul nu s-a culcat pe o ureche, după o campanie de succes şi de fiecare dată s-a remarcat. Fie că era Valentine's Day, un meci important sau orice altă zi importantă în viaţa oamenilor, Coca-Cola a fost mereu mai aproape de oameni. Ceea ce e foarte important! Camionul Coca-Cola nu a uitat niciodată de oameni şi a distribuit fericire de sărbători, încă de când eram eu micuţă, iar automatul de băuturi s-a făcut remarcat chiar şi în zilele cele mai banale. Iar în zilele cu semnificaţie, a unit oameni şi a adus zâmbete pe buze, asta pentru că nu e greu să descifrezi ce vor oamenii de la un brand.




Şi Coca-Cola nu se va opri aici. Cu siguranţă, cât de curând, vom mai auzi de ei. :)


Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza