21 ianuarie 2012

Un produs reuşit


       Pentru cei care studiază în domeniul advertising-ului, le pot spune ce am învăţat eu până acum: un brand este în primul rând despre/pentru oameni. Degeaba tu, ca şi agenţie de publicitate, îţi place designul produsului final, dacă consumatorul nici nu-l va ridica de pe raft, tocmai din acest considerent. 
       Vă spuneam în articolul de aici, că ambalajul unui produs este ca şi o carte de vizită, care te va atrage sau te va respinge spre a cumpăra produsul respectiv. Tot acolo vă povesteam cum decurge o vizită de-a mea la supermarket. :) Uneori îmi pare o adevărată călătorie printre produse, prin diversitate, unde descoperi o lume niciodată perfectă, dar care te recheamă la ea de fiecare dată. Pot spune că este o adevărată experienţă de cunoaştere a brandurilor de orice fel. 
      Aşadar, zilele trecute am făcut o drumeţie până la supermarket, unde am făcut cunoştinţă cu nişte ambalaje noi, care îţi dădeau senzaţia de prospeţime, de atenţie şi de îngrijire a produsului din interior. 




      Ambalajele aparţin brandului Barilla, brand care m-a impresionat mereu plăcut, prin calitatea produselor şi ambalajelor sale. De obicei, îmi place să cumpăr paste de calitate ( sunt o adevărată spaghetti girl ), printre care şi cele ale brandului Barilla ( mereu am avut impresia că italienii ştiu ce înseamnă un produs bun în totalitatea sa ). Recunosc, le cumpăr puţin mai rar, pentru că ce-i drept, preţul face diferenţa, însă noroc cu mama, care îmi trimite din Italia numai paste marca Barilla, pentru că ştie că le ador. Yum!
       Referitor la ambalajele de mai sus, îmi mai place şi ideea de poveste a compoziţiei saleurilor din interior, pentru că aceasta creează o conexiune, o poveste între istoria produsului şi consumator. Această apropiere cred eu, se face de obicei foarte greu, deoarece ambalajul produsului trebuie să spună din start ceva, pentru ca oamenii să-l cumpere şi să descopere şi alte calităţi ale produsului respectiv.
       Mie mi-a plăcut, l-am cumpărat, l-am degustat şi sunt foarte mulţumită. Bravo Barilla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza