31 octombrie 2013

Cum au sărbătorit brandurile Halloween


Cu toţii ştim ce presupune această sărbătoare care a luat naştere în America. Numele provine de la "All Hallows'Even", aceasta fiind numele sărbătorii creştine a sfinţilor la americani.

Halloween a început să fie din ce în ce mai prezent în multe medii, cât şi domenii precum vestimentar, culinar, frumuseţe, handmade etc. Publicitatea evident că nu a scăpat de nebunia acestei sărbători, care îmbracă brandurile în haine de sărbătoare chiar şi pentru o zi. Este suficient cât să atragi atenţia, în mod inteligent desigur. 

În social media nu este greu să te faci observat cu un minim de implicare, precum un design grafic de bun simţ sau un strop de creativitate în funcţie de brand. Unele branduri au pornit dintr-o joacă ( M&Ms, Tic Tac, McDonald's, Snickers), altele şi-au pus serios imaginaţia la contribuţie şi au realizat printuri creative de promovare. Alte branduri au lansat promoţii cu limită de timp ( F64, eMag ), dar acestea au fost mai puţine. Cu toate că este o sărbătoare americană, brandurile româneşti au profitat de popularitatea acestui manifest şi au decis să "fure" meserie de la cei mai buni. Şi au de la cine învăţa, veţi vedea şi voi puţin mai jos. 

Un mic research ca să vă bucuraţi vizual de idei proaspete de publicitate cu iz de Halloween. Aşadar, vă invit să vedeţi cum s-au promovat brandurile pe Facebook cu ocazia acestei sărbători. Enjoy!


Booking.com








MINI Cooper




Maglite



F64



eMag



Joker



Crayola


Nescafe




Pepsi




McDonald's



Heinz




Fan Brânză




Burger King



Oreo



Nutella







Snickers






M&Ms România





M&Ms US



Tic Tac





sursa: Facebook

Voi ce părere aveţi de metodele de promovare ale brandurilor?


Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza