Ce-ar fi dacă brandurile ar fi caracterizate prin nişte sloganuri sincere, care să reflecte nucleul de bază al produsului pe care îl promovează?
Probabil de la o întrebare asemănătoare a început şi Clif Dickens, autorul site-ul honestslogans.com. Mai întâi, totul a pornit de pe tumblr şi apoi s-a concretizat în site-ul menţionat. Având experienţă ca şi graphic designer, i-a venit ideea de a găsi copy-uri sincere şi reale, cu ajutorul cărora să descrie brandurile aşa cum sunt văzute ele cu adevărat de oameni. Ştim că publicitatea are numeroase metode a capta interesul publicului şi de a-i recâştiga încrederea de fiecare dată. Chiar dacă publicitatea are şi părţile ei frumoase (da, probabil că afirm asta pentru că lucrez în domeniu), trebuie să recunoaştem şi stângăcia sa periodică. Chiar dacă greşeala este de cele mai multe ori minoră, consumatorul va ştii că brandul x a făcut lucrul respectiv în trecut. Astfel, chiar dacă brandul "a căzut" în ochii consumatorului, trebuie cumva să se ridice şi să rectifice situaţia, să-i recâştige încrederea. Iar de cele mai multe ori nu este deloc simplu.
Revenind la lucruri mai amuzante, această idee simplă, dar logică a reuşit să capteze atenţia utilizatorilor de pretutindeni. Mai jos vă prezint câteva exemple de branduri cunoscute, cu sloganurile aferente. În majoritatea cazurilor, copywriting-ul se potriveşte la fix. Vă las şi pe voi să comentaţi următoarele sloganuri.
1. Instagram
Slogan actual: "Capture and share the world's moments"
2. Linkedin
Slogan actual: "Connect with people"
3. McDonald's
Slogan actual: "I'm lovin' it"
4. Pizza Hut
Slogan actual: "Make it great"
5. Lego
Slogan actual: "Play on"
6. Pepsi
Slogan actual: "Live for now"
7. 3D Crest White
8. Nike
Slogan actual: "Just do it"
9. Go Daddy
Slogan actual: "It's go time"
10. FedEx
Slogan actual: "Solution that matters"
11. UGG
12. Google
13. Youtube
14. Apple
Slogan actual: "Think different"
15. Adobe Acrobat
sursa: honestslogans.com
Spor la creativitate,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu