"People shouldn't be bought&sold!" - acesta este mesajul campaniei Stop the traffik care luptă împotriva traficului de carne vie din mai multe ţări. Amsterdam, oraşul superb al lalelelor, a fost ţinta unei campanii sociale bine gândite ce le aparţine organizaţiei de mai sus. O campanie în oraşul în care la tot pasul vei găsi vitrine cu domnişoare îmbrăcate provocator, dansând lasciv, însă de data aceasta apariţia domnişoarelor a avut un scop nobil.
Acest lucru îl puteţi observa în filmuleţul campaniei:
De multe ori, vedeam în ziare anunţuri dubioase care făceau oferte tentante şi având în vedere situaţia financiară a ţării noastre, pentru mulţi nu mai exista nici o soluţie. Cu toate acestea, trebuie să gândim raţional şi realist: nu toate visele pot fi frumoase! Trebuie să alegem soluţia cea mai potrivită nu numai pentru viitorul nostru profesional dar şi pentru viaţa noastră în general. Această campanie a avut parte de locul ideal şi ideea creativă potrivită pentru a conştientiza populaţia DAR şi pentru a trage un semnal de alarmă, care cu siguranţă a avut efectul scontat!
Campania mi-a reamintit de filmul Taken cu Liam Neeson, un actor genial, în care firul acţiunii are aceeaşi temă: răpirea unei fete de către nişte infractori specializaţi în traficul de carne vie. Dacă cumva nu aţi văzut încă filmul, vi-l recomand!
Ne întoarcem încet încet din vacanţa binemeritată şi vă doresc spor la creativitate,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu