Este o altă campanie ( dacă tot am pornit săptămâna asta cu ele ), care funcţionează practic ca şi un virus. Bănuiesc că toată lumea ştie de virusurile acelea enervante de pe Facebook sub forma unor filmuleţe, sau probabil aţi păţit-o chiar şi stând la o poveste pe Messenger. Mai nou a apărut şi virusul pe mail.. Despre asta este vorba şi în campania numită "Mix against Aids", promovată viral de către radioul Mix FM din Brazilia.
Problema a pornit de la faptul că foarte mulţi tineri uită să se mai protejeze şi astfel, se infectează cu HIV. Dar ce rămâne de făcut în această situaţie? Întreagul scenariu al campaniei puţin mai jos:
Mi se pare o idee genială şi creativă! Deja eram conştientă de faptul că foarte multă lume acceasează tot felul de filmuleţe fără să se asigure înainte, iar în acest caz a funcţionat de minune! Campania şi-a atins awarness-ul cu uşurinţă, dar ce este cel mai important, am rămas cu ceva după această experienţă.
Fraţilor, de data asta băgaţi la cap mesajul: Always use a condom!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu