18 februarie 2012

MADD


MADD Edmonton&Area ( Mothers Against Drunk Driving ) din Canada este o agenţie care luptă împotriva condusului "defectuos" şi sprijină victimele accidentelor rutiere. Pe acest site de publicitate, am dat peste o campanie de-a lor, lansată în luna noiembrie a anului trecut.

 

Nu e prima dată când dezbat această temă, de campanii de prevenire a accidentelor rutiere vă vorbeam şi într-o postare anterioară. Subiectul şi problematica în sine mi-a captat interesul de mai demult, deoarece este o realitate şi trebuie tratată ca atare. Această campanie socială a fost implementată de agenţia canadiană de publicitate Free, care se promovează foarte interesant. Dacă intraţi pe site-ul lor le puteţi vedea oferta. Primii 100 de oameni care apelează numărul de telefon afişat, beneficiază de ofertele agenţiei de publicitate GRATUIT.


Sloganul ales este "Impaired driving tears families apart" ( tr. "Condusul defectuos dezbină familii", o traducere cât de cât apropiată ). Chiar dacă acest slogan nu este extrem de original, până la urmă el exprimă o realitate, chiar asta se întâmplă! Mesajul ( cum apare şi în afişul de mai sus prin acea imagine ) nu este ales aleatoriu, ci este susţinut de faptul că în Canada, aceste stickere sunt puse pe geamul din spatele maşinilor şi reprezintă un simbol al cargoului maşinii respective.


Spotul este simplist, dar impactul emoţional este foarte puternic, pentru că ilustrează prin desene grafice povestea unui posibil accident. Per total îmi place ce a ieşit!
În general, dar mai ales în perioada asta grea de iarnă, mare atenţie la condus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza