Foarte important! Chiar dacă v-am mai povestit despre asta și aici, o să continui povestea.
Logo-ul face parte din identitatea vizuală a unui brand,
element imperios necesar în procesul creativ. Un logo bun reflectă în primul rând profesionalismul firmei
respective, de aceea trebuie să fie plăcut vizual de către consumatori. Un alt lucru important este lizibilitatea
logotipului respectiv, o regulă de aur care este respectată prin ilustrarea
unor caractere și a unui font cât mai simple, dar de efect. La fel cum
construirea unui logo prezintă acuratețe și atenție, tot așa și alegerea
culorii necesită o atenție deosebită și de luat în calcul. În publicitate,
culoarea este de asemenea un atribut important ce ține de produs, îl identifică
și îl personalizează de celelalte produse de pe piață. Culorile transmit
anumite stări, sentimente și pot apropia consumatorul de produs, sau îl pot
îndepărta. Astfel, culoarea roșu transmite atragerea atenției, caz folosit de
Coca-Cola, produsele la cafea, etc. iar albastrul de exemplu, este asociat cu
stabilitatea, precum Pepsi, BMV, etc. Crearea unui logo pentru un anumit brand
necesită o atenție meticuloasă, deoarece culoarea trebuie să transmită publicului
ceva, iar culoarea să fie compatibilă cu produsul în sine și să se muleze pe
acel produs.
Pe site-ul am dat peste niște logo-uri foarte sugestive și drăguțe, care au ca și simbol inima. Sunt o adevărată sursă de inspirație!
Wedding Photographers
Foster Family Agency
Bakery
Coffee
mai multe logo-uri de văzut aici
Am căutat modele și de la noi și uite ce-am găsit: :)
Music
Fundația Română a Inimii
Eurovision
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu