Logo-ul reprezintă identitatea unei companii, prin intermediul căruia firma respectivă se diferențiază de competitorii săi. Un logo face parte din totul unitar al unei companii, o companie nu poate exista /supravieţui fără un logo, deoarece este reprezentat prin imaginea acelei firme. Logo-ul poate crea o imagine pozitivă, dar şi negativă în acelaşi timp, asta pentru că de cele mai multe ori se fac greşeli în construcţia unui logo, dacă nu sunt respectate anumite criterii sau reguli de construcție a unui logo, cum ar fi alegerea unor culori potrivite, reprezentative pentru domeniul companiei, forma, etc.
Astfel, mai jos vă arăt cele mai votate 15 logo-uri din lume de către consumatori, conform http://ranqit.com/Ranqings/Default.aspx?currentRanqing=logos
1. Apple
2. Nike
3. Coca-Cola
4. Recycling
5. FedEx
6. Adidas
7. WWF - World Wildlife Fund
8. The Olympics Game
9. Volkswagen
10. Firefox
11. Disney
12. Mercedes Benz
13. NBC
14. McDonald's
15. Mitsubishi
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu