14 iunie 2013

Chupa Chups: brandul copilăriei


Dacă vă întoarceţi puţin în trecut, cu siguranţă vă mai aduceţi aminte de bomboanele Chupa Chups sau cogeacuri, pe care le savuram cu poftă în copilărie. Câţi dintre noi nu ne amuzam în momentul în care ne coloram limba? :) Cel puţin pentru mine, Chupa Chups a fost cu siguranţă unul dintre brandurile copilăriei mele, alături de alte produse îndrăgite.


Recent, brandul Chupa Chups a dat viaţă unui personaj, mai precis o mascotă de brand, care să evidenţieze filosofia brandului şi să inspire bună dispoziţie în jurul său. Înainte de toate, vreau să subliniez faptul că ador conceptul de mascotă, atât în viaţa mea cât şi în privinţa unui brand. Iniţial, poate fi o alegere mai grea, însă o dată ce ai făcut acest pas, prin intermediul mascotei respective, brandul prinde viaţă şi se poate transforma uşor într-un lovebrand. Cred că acestă strategie publicitară este non-agresivă şi cea mai sinceră metodă de prezentare în faţa consumatorului. Brandul a înţeles că publicul interacţionează mai uşor cu ajutorul unei mascote, care personifică brandul şi transmite un sentiment de familiaritate şi încredere. Astfel, o mascotă poate sparge acea barieră care se creează la început între brand şi public, într-un timp scurt şi să ajungă la inimile consumatorilor de toate vârstele.


Cu o tradiţie frumoasă de peste 50 de ani, brandul Chupa Chups ne prezintă cu mândrie mascota sa simpatică, pe nume Chuck. Nici nu se putea o asemănare mai potrivită între numele mascotei şi numele brandului. Filosofia de viaţă a lui Chuck este "life less serious" (tr. viaţa mai puţin serioasă), iar o bomboană Chupa Chups este exact ce avem nevoie când lucrurile sunt mult prea serioase. Indiferent de situaţia întâmpinată, până la urmă totul are o rezolvare, iar Chupa Chups este desertul rapid de care avem nevoie pentru a ne relaxa şi a ne încărca bateriile cu bună dispoziţie. Nu numai că ne îndulceşte viaţa, dar ne şi subliniază că viaţa nu trebuie să fie mereu serioasă. Trebuie să recunoaştem că avem nevoie în permanenţă de momente şi persoane care să ne aducă zâmbetul pe buze, iar pentru Chuck acest lucru este floarea la ureche. Chiar dacă aparent nu mai suntem copii, în sufletul nostru mereu vom fi, iar bomboana Chupa Chups ne va reaminti de acest lucru de fiecare dată.

Pe lângă surpriza de a ne prezenta unul dintre cele mai simpatice personaje existente, brandul ne întâmpină şi cu un concurs în mediul online. Tot ce trebuie să faceţi este să intraţi pe site-ul http://www.chupachups.ro şi să învârtiţi de roata norocoasă. În urma punctelor primite, acestea pot fi transformate în premii colorate oferite de către Chupa Chups. Despre ce este vorba, puteţi descoperi în afişul de mai jos.


Concursul poate fi jucat de oricine, iar participarea nu este condiţionată de cumpărarea vreunui produs, cum am observat la alte concursuri ale brandurilor. Cei care urmăresc brandurile în social media ştiu despre ce vorbesc. Astfel, creditul contului este alimentat zilnic pentru oricine, iar pentru cei care doresc să strângă cât mai multe puncte de-a lungul unei singure zile, pot cumpăra la alegere bomboane şi să înscrie codul pe de ambalaj.

Vă recomand să intraţi şi pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/ChupaChupsRomaniaOficial, pentru a face cunoştinţă cu simpaticul Chuck şi a vă înveseli ziua împreună cu el. De asemenea, veţi fi la curent cu toate surprizele pe care brandul ni le va pregăti şi în viitorul apropiat. Eu zic să nu mai staţi pe gânduri şi să învârtiţi roata norocoasă de pe site-ul Chupa Chups

Ce părere aveţi de mascota Chuck? Dar de concursul organizat? Abia aştept să-mi spuneţi părerea voastră şi sper să câştigaţi măcar unul dintre premiile oferite. Mult succes!



sursa poze: Facebook Chupa Chups



Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza