29 aprilie 2013

Lansare "Cartea cu secrete noi"


Astăzi, la librăria Cărtureşti din Iulius Mall, a avut loc lansarea noii cărţi a lui Dragoş Alexa: "Cartea cu secrete noi" (de marketing, branding şi vânzări).


Pentru cei care nu ştiu, Dragoş a mai scris o carte care se numeşte "Cartea cu secrete" (de marketing, publicitate şi design grafic), carte pe care am primit-o în dar la workshop-urile PRbeta. Această carte se adresează mai mult juniorilor care doresc să îşi înceapă cariera în industria publicitară. Vorba vine, e un must read!


"Cartea cu secrete noi" este axată mai mult pe marketing şi pe branding, datorită experienţei câştigate de pe urma blogului său personal. Eu am observat deja evoluţia faţă de prima carte scrisă şi evident, publicul căreia i se adresează este de data aceasta mult mai larg. De abia aştept să o citesc!

Deşi a fost foarte cald, am rezistat până la final. A fost un eveniment frumos, cu oameni frumoşi, iar cei care au onorat cu prezenţa îmi vor da dreptate. Cu ocazia asta, m-am reîntâlnit şi cu o parte dintre colegii mei de la workshop-urile PRbeta, pe care nu-i mai văzusem de ceva timp şi mă bucur că i-am revăzut.

Aşadar, îi urez mult succes lui Dragoş cu noua carte şi la cât mai multe realizări de acest fel! Atunci când lansezi o carte, multă lume o aşteaptă şi pe următoarea, aşa că îi urez multă inspiraţie şi creativitate şi pe viitor!

Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza