2 aprilie 2013

Crystal Glamour şi frumuseţea în publicitate


Cine mă cunoaşte ştie: cum îmi place publicitatea şi scrisul, la fel de mult îmi plac şi bijuteriile! Motivul principal nu este pentru că sunt femeie, ci pentru că îmi place să mă răsfăţ, să fiu o persoană îngrijită atât în interior, cât şi în exterior. 

sursa Pinterest

David Riesman spunea la un moment dat că "ceea ce se cere astăzi cel mai mult nu este o maşină, o avere, ci o personalitate". În primă fază, ne deosebim de ceilalţi oameni din jurul nostru prin aspectul exterior, iar mai apoi, pe măsură ce cunoaştem o persoană mai bine, prin aspectul interior. Aşadar, folosirea accesoriilor în viaţa noastră ne conturează o personalitate unică, la nivel vizual.

Publicitatea din industria modei şi beauty m-au atras mereu. Mi-ar plăcea enorm de mult să scriu texte şi slogane pentru un brand de modă, sau pentru o firmă de bijuterii. Îmi pare ofertant şi challanging în acelaşi timp. Cu toate că publicitatea pe această nişă este destul de competitivă atât în mediul offline, cât şi în online, cred că CrystalGlamour.ro iese din ce în ce mai mult din mulţime. Aşa că să o luăm pe rând.

1. Naming, logo, slogan


Numele Crystal Glamour este preţios şi aduce un strop de strălucire imaginii de ansamblu. Îmi place simplitatea logo-ului Crystal Glamour, având un font aerisit şi plăcut vizual. Logo-ul este însoţit şi de o imagine specifică, un ochi acoperit cu cristale, care m-a dus cu gândul din prima la zicala "frumuseţea este în ochii celui care priveşte". Astfel, creativitatea constă tocmai în această asociere. Sloganul "Străluceşte în fiecare zi" este potrivit atât acestui brand, prin bijuteriile preţioase din cristale swarovski, cât şi acestui domeniu în general. Este scurt şi uşor de reţinut de către oricine.

2. Site

Site-ul nu îmi pare ieşit din comun, sau având efecte vizuale de mare impact. Însă, ce apreciez este că găsesc butoanele de social media în partea de sus a paginii, la îndemâna oricui, iar eu ţin foarte mult la acest aspect. Culorile fonturilor de pe site nu le simpatizez aşa de mult, însă mă bucur că nu au exagerat cu culorile şi există o balanţă între ele şi imaginea de ansamblu a acestui site de profil. De asemena, am observat că mereu lansează diferite promoţii interesante, atât pe site, cât şi în promovarea aferentă de pe Facebook. Cine nu ar aprecia asemenea oferte tentante, în special când este vorba despre bijuterii? :)

3. Oferta de produse

După cum veţi observa, oferta lor de produse este foarte bogată. Chiar dacă gusturile diferă, nu ai cum să nu găseşti un produs pe placul tău.

Recunosc oficial că îmi doresc de foarte mult timp această bijuterie superbă de mai jos, un colier cu inimă roşie care îmi face în permanenţă cu ochiul, în special în news feed. În general, nu ies din casă fără cercei, ceas şi inelul preferat. Câteodată mai port şi coliere, aşa că trebuie neaparat să-mi completez colecţia cu această frumuseţe. Cum nu sunt o persoană răbdătoare, dacă nu se simte nimeni din jurul meu, mi-o voi achiziţiona singură în cel mai scurt timp. :)


Ce părere aveţi de alegerea mea? Care sunt bijuteriile pe care le purtaţi voi cel mai des?

Spor la creativitate,

Un comentariu:

  1. Mi-a placut foarte mult articolul tau si exemplul pe care l-ai descris. Intradevar, accesoriile ne fac sa zambim, sa ne simtim mai atragatori si mai siguri pe noi si asta e tot ce avem nevoie pentru a arata mai bine!

    RăspundețiȘtergere

Disqus for Copywriteritza