31 mai 2012

O nouă campanie SKOL


Skol a fost brandul de bere care mi-a rămas mereu în minte de la reclama în care un tip comandă la bar o bere, schiţând un S cu degetul. :)
În luna mai, SKOL împreună cu agenţia Papaya Advertising au pus ideile creative cap la cap şi au pariat cu aproximativ 2 milioane de euro pe o nouă campanie, care să le ofere tuturor bărbaţilor un loc de refugiu şi relaxare prin "Skol Land". 


Noul slogan "Pentru refacere zilnică, tratează-te cu Skol", este un USP (=unique selling proposition) zic eu destul de inteligent, care se diferenţiază de competiţie şi pe lângă acest lucru, are intenţia de a scoate în evidenţă şi avantajele consumului responsabil de bere:
  • hidratează
  • menţine sănătatea oaselor
  • sursă de antioxidanţi
  • previne apariţia pietrelor la rinichi
  • etc.
 Spotul publicitar evidenţiază foarte bine diferenţa dintre lumea cotidiană ( în care stresul şi problemele îţi acaparează viaţa ) şi lumea Skol ( demnă de un adevărat centru SPA, în viziunea bărbătească ). Totul bine şi frumos, dar e timpul să vă şi treziţi, nu? :) Chiar dacă reclama prezintă o lume ideală, Skol se targetează foarte bine pe o piaţă destul de competitivă.

Sursa foto: www.iqads.ro. Spotul îl puteţi urmări aici.

P.S. În loc de final:

Azi am început să mă uit la un serial nou, pe care mi l-a recomandat colega mea Adela. Trebuia să fac ceva ca să umplu puţin golurile de amiezi mohorâte şi ploioase, având în vedere că toate serialele la care mă uitam până acum şi-au luat vacanţă. "Hot in Cleveland" a sunat destul de bine, însă şi mai bine când Adela mi-a spus că joacă simpatica actriţă Betty White, pe care o ador! Cu toate că la primul episod nu prea m-a entuziasmat, a avut totuşi o replică delicioasă, cu care închei această postare:

"Betty White: Eşti prea bătrână pentru o astfel de purtare.
Jane Leeves: Nu e bătrână! 40 e noul 30.
Valerie Bertinelli: Iar 50 e noul 40.
Betty White: Şi 80 ce e?
Jane Leeved: E tot 80!"
:))

Spor la creativitate şi la cât mai multe zâmbete,

25 mai 2012

URSUS Evolution 2012


it's back in the game! 
Promovarea Ursus Romania pentru show-ul live "URSUS Evolution 2012 - Trăieşte evoluţia muzicii româneşti" a început azi pe Facebook. Oraşele norocoase care vor avea ocazia să vadă un show live 100% de rock şi hip-hop vor fi Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov şi Mamaia. Săptămâna trecută au lansat pe pagina lor de Facebook oportunitatea unor trupe de a se înscrie la o preselecţie din cadrul show-ului cu ajutorul unei aplicaţii. Este o idee bună, mai ales că mereu este nevoie de noi descoperiri şi noi talente în industria muzicală din România. Evoluţia este necesară!


Săptămâna aceasta, în urmă cu câteva ore, a apărut pe Facebook primul spot URSUS Evolution 2012 şi acum câteva minute a fost postată şi a doua reclamă de promovare.



Se pare că ideea spoturilor de anul trecut a fost păstrată: naturaleţea şi umorul este de neplisit, în orice situaţie. Cred că apariţia artiştilor în aceste reclame este de mare impact şi aduce un grad mare de vizibilitate brandului Ursus, dar şi a spectacolului în sine.

Haideţi să ne amintim şi spoturile de anul trecut:




Replicile artiştilor au fost cu adevărat delicioase şi au transmis starea necesară. Nimic nu se compară cu o bere rece bună şi un concert live al artiştilor noştri preferaţi: un mix rock-hip hop autentic românesc, de calitate superioară!
Evoluţie este cuvântul care primează şi este laitmotivul show-ului organizat de Ursus România. Evoluţia este regăsită în viaţa cotidiană şi este vorba despre tot ceea ce ne înconjoară: oameni, tehnologie, muzică, modă, etc. Evoluţia este astfel imperios necesară şi ne defineşte viaţa. Sloganul URSUS Evolution "Trăieşte evoluţia muzicii româneşti" este foarte bine gândit din această perspectivă, iar cuvântul "evoluţie" evidenţiază cel mai bine acest lucru.

Fiţi cu ochii pe http://ursus.ro/ şi pe pagina de Facebook UrsusRomania pentru a vedea următoarele detalii despre concerte şi când va veni URSUS cu gaşca în oraşul tău. 

23 mai 2012

Pauza de Starbucks


Fie că sunteţi la serviciu, în oraş sau la facultate, există posibilitatea să aveţi la îndemână cafeaua "cea de toate zilele". Eu vă recomand un Starbucks generos, pentru că e cea mai delicioasă cafea pe care am băut-o vreodată. Acum, combinaţiile le alegeţi voi. ( frappuccino, cappuccino, latte, etc.)
Şi dacă tot vorbim de cafea, rupeţi-vă 2 minute din pauza de masă pentru a vedea istoria acestui brand.


Sursa aici


Spor la creativitate,
copywriteritza

22 mai 2012

Brand me baby!


În viaţa cotidiană, suntem invadaţi la propriu de o multitudine de branduri, o publicitate de tip agresiv care ne constrânge în a face nişte alegeri personale, de a decide între produsul x sau y.
Artistul fotograf Dietrich Wegner, din Australia, a avut o idee creativă şi a decis să pozeze nişte bebeluşi într-un mod spectaculos: având întregul corp tatuat (fals) cu numele unor branduri celebre. Albumul foto se numeşte "Cumulous Brands" şi a pornit de la următoarea idee: "babies are covered in multicolored tattoos in a meditation on how our identities evolve and how we declare them." Încă de mici, suntem expuşi publicităţii, timp în care vedem la televizor aproximativ 40.000 de reclame/an. Branding-ul a devenit foarte popular în întreaga lume, un lucru uzual în viaţa oamenilor, astfel încât brandurile reprezintă imaginea şi personalitatea fiecăruia.








Eu apreciez iniţiativa lui şi cred că ne dă puţin de gândit, deoarece până la urmă, lumea înconjurătoare ne reprezintă. 
Mai multe lucrări din portofoliul său puteţi urmări aici.


Spor la creativitate,
copywriteritza

19 mai 2012

Transilvania Music Event style


Transilvania Music Event prezintă TME's DANCE STAGE, cel mai mare concurs de hip hop şi breakdance din Cluj-Napoca! Eveniment care se anunţă extrem de interesant pentru cei care au în suflet dansul.
TME's DANCE STAGE aduce cele mai talentate şi spectaculoase trupe de streetdance din tara, direct pe scenă. Pe lângă asta, dansatorii pot participa si la un bboy battle exploziv la sfârşitul concursului de dans!




Premiu formaţii: 400 EURO
Premiu bboy: 100 EURO


Detalii şi regulament pe www.transilvaniamusicevent.ro

Biletul la festival în ziua evenimentului va costa 10 RON (o bere inclusă).


Eu zic că merită să mergeţi şi să lăsaţi pentru moment filmele cu dans, pentru ceva live! La eveniment va participa şi gaşca nebună de la T-Dance, unde am lucrat ultima dată, aşa că baaaaaaaftă! Să rupeţi scena!! :)

17 mai 2012

Logo-uri inteligente


Postarea cu numărul 100!! :D

De mult timp nu am mai avut o postare în care să vă arăt ce logo-uri creative şi interesante am mai găsit. Aşa că după un mic research, am găsit unele care au simbolism ascuns: aparent, poate nu-ţi dai seama din prima ce ascunde acel logo, dar la o privire mai atentă reacţia e una pozitivă. Inteligenţa se regăseşte în logo-urile de mai jos, designerii au lucrat curat şi au din partea mea un mare bravo!
Am decis să vă arăt şi vouă câteva, poate vă vine inspiraţia:

















Surse: aici şi aici.

Spor la creativitate,
copywriteritza

13 mai 2012

Sunday Inspiration #10. În lumea fascinantă a berii


Duminică fiind, m-am relaxat puţin şi am făcut un mic research pentru un domeniu publicitar drag mie: berea. V-am mai povestit şi în alte postări despre acest lucru, dar azi mi-am adus aminte cu dor că anul trecut pe vremea asta licenţa îmi era gata şi finalizam un capitol frumos din viaţa mea: anii de studenţie.
Din brandurile pe care vi le arăt mai jos, am degustat, în special în ultimul an, dar mai sunt multe altele de descoperit. Vara asta e numai bună de experimentat! Personal, îmi plac mult berile germane, au o compoziţie aparte şi sunt mai de calitate faţă de cele româneşti spre exemplu. Nu zic că berile româneşti nu sunt bune, dar opţiunea mea se îndreaptă spre cele germane, în special Krombacher şi Veltins. Până la urmă, gusturile nu se discută! De asemenea, am mai încercat şi Salitos, care este o bere cu tequila. Are un gust destul de bun, dar are o concentraţie puţin mai mare de alcool, bineînţeles. :D
Aşadar, am găsit nişte afişe la bere foarte frumos realizate din punct de vedere vizual, care mi-au făcut poftă.. nu glumă! :) Enjoy!

HEINEKEN






TUBORG



CARLSBERG





URSUS



BAVARIA


REDD'S - o parte din calendarul cu zodii




GUINESS - trebuie neaparat să încerc!





MILLER


LACPLESIS - o bere de origine lituaniană


KROMBACHER - Printre preferatele mele la gust. Îmi place şi sloganul lor.



Bineînţeles, lista e foooooarte lungă şi oferta este variată, tocmai ca să mulţumească toate gusturile. Vouă ce bere vă place? :)

Disqus for Copywriteritza