31 decembrie 2012

Un nou început


Fiecare an care vine este un nou început. Cel puţin aşa îl văd eu. Fiecare dintre noi are alegerea de a continua ceea ce îl caracterizează ca şi persoană, sau poate aduce noi îmbunătăţiri, schimbări în viaţa sa. Noi ştim cel mai bine ce vrem. Sau poate nu ştim şi experimentăm în fiecare zi o nouă decizie, o nouă atitudine, un nou look, un nou EU. Dar într-un final, vom ajunge să dezlegăm misterul, vom putea scrie pe o foaie, negru pe alb, un fel de DO's and DON'TS. Iar dacă vom avea vreodată cea mai mică îndoială, vom lua foaia şi o vom reciti rând cu rând. Fiecare alegere pe care o faci în viaţă trebuie să ţi-o asumi. Complet, nu pe jumătate! Şi toate aceste alegeri de până acum, m-au făcut persoana care scrie aceste cuvinte astăzi şi nu regretă nimic. Oricât mi-ar spune mama să încetez cu colaborările, cu joburile part time, sau adesea instabile, mi-e greu să fac asta. Când simt că jobul în sine reprezintă tot ceea ce mi-am dorit să fac vreodată şi ceea ce vreau să fac şi pe viitor. E ca şi atunci când i-ai cere cuiva să-şi rupă o bucată din suflet, ca să poate uita pe cineva odată drag. Inima vine la pachet cu sentimente intense, speranţe, dezamăgiri şi iluzii. Nu poţi să le separi, să le pui în sertare diferite, ca să nu se întâlnească niciodată.

Anul acesta am avut parte de momente frumoase, dar şi mai puţin frumoase, de ce să mint. Important este că am găsit cumva puterea să trec peste ele şi să găsesc soarele, atunci când erau doar nori negri. Nu a fost uşor, pentru că în general nimic în viaţă nu este uşor. Am dreptate? Anul 2012 mi-a adus multe lucruri noi, colaborări la care nu m-am aşteptat, proiecte frumoase de pus în ramă, oameni diferiţi. Nu am reuşit să fac multe lucruri pe care mi le-am propus, dar la anul nu voi mai spune ''vreau'', ci voi face în mod direct. Un lucru este cert: anul 2012 mi-a adus cu siguranţă, cel mai frumos cadou de până acum: am primit un nou suflet în familie, pe nepoţelul meu iubit, la care mă gândesc mereu cu dor şi cu zâmbetul pe buze.

La finalul fiecărui an, ne strângem alături de fiecare suflet drag din viaţa noastră, ciocnim un pahar de şampanie preţioasă şi ne punem o dorinţă pentru Noul An. Cel puţin aşa e tradiţia. Am poate un milion de vise şi dorinţe, dacă aş sta să le număr pe toate, dar ştiind cum sunt în viaţa de zi cu zi, cea mai mare dorinţă a mea pentru anul 2013, este aceasta:


Să iubesc mai mult fiecare persoană dragă mie, să iubesc tot mai mult ceea ce fac, să iubesc viaţa şi tot ce-mi oferă în fiecare zi.

An nou fericit, cu multă creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza