17 noiembrie 2012

Ultimele workshop-uri la PRBeta (3)


Vineri şi sâmbătă au fost ultimele două workshop-uri PRBeta. Ca şi retrospectivă: am cunoscut noi suflete, am lucrat împreună, am râs, zilele acestea am băut cea mai multă cafea din viaţa mea şi am învăţat multe multe lucruri folositoare şi aplicabile despre comunicarea şi promovarea în online. În cele 4+ ore din fiecare zi, am îmbinat atât teorie, cât şi practică şi am luat parte la cele mai creative campanii de comunicare ale fiecăruia dintre noi. Mulţumesc încă o dată Oltea Zambori şi Cristina Putan pentru şansa oferită, care cu siguranţă nu-ţi pică din cer în fiecare zi.

Să revenim la workshop-urile noastre. :)

5. A cincea zi - Dragoş Alexa

sursa: arhivă personală (scuzaţi-mi calitatea,sunt un învăţăcel în ale fotografiei)

Am avut onoarea să-l cunosc pe Dragoş de dinainte, care după părerea mea este un tip super inteligent, creativ, iar dacă veţi face o trecere peste blogul lui, vă veţi convinge de asta. Pe lângă asta, a scris şi o carte numită "Cartea cu secrete", pe care am primit-o la finalul workshop-ului. Cum aveţi ocazia, să o citiţi numaidecât! Pentru alţii, prezentarea lui Dragoş poate a fost prea nonconformistă şi directă, însă eu sunt obişnuită cu stilul său caracteristic. Am vorbit despre branding, despre strategia de comunicare vs strategia de branding, îmbinând teoria cu practica fulgerător, ca şi la concursurile cu timp. Dar asta mi-a plăcut. Am vorbit în exemple despre campanii de advertising, despre produse şi ne-am lungit, însă contează că am stors toată energia din noi. Eu una asta am simţit. :)

Important: să creezi/livrezi/reţii VALOARE şi să experimentezi!

6. A şasea zi - Alina Crâncău

sursa: arhiva personală

Alina ne-a povestit despre ce înseamnă să fi PR online pentru un love brand, cum este Farmec şi nevoia de a crea o poveste în jurul unui produs: "mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primeşte {...}!" (filmul românesc "Filantropica").

La sfârşit, iar am fost creativi (nu ne-am putut abţine), drept dovadă mesajele fiecăruia scrise din suflet pe flipchart.

 sursa: arhiva personală

Bineînţeles, nu putea lipsi poza de grup şi ieşirea binemeritată la Casa TIFF.



Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza