16 noiembrie 2012

Ce se mai întâmplă la workshop-urile PRBeta (2)


La workshop-urile PRBeta de la Cluj lucrurile încep să fie din ce în ce mai creative, ceea ce mie îmi surâde. Suntem din ce în ce mai deschişi unul faţă de celălalt, iar fiecare exerciţiu practic ne testează creativitatea, spiritul de echipă şi deschiderea spre a asculta părerile celorlalţi.

3. A treia zi - Victor Kapra

Victor Kapra e genul de om care cucereşte de la primele cuvinte şi în cazul celor care au participat la workshop, de la primul slide. :)

sursa: arhivă personală

El ştie ultimele noutăţi legate de tehnologie şi gadgeturi, testându-ne din acest aspect, dar şi din prisma gramaticii limbii române: un lucru esenţial în momentul în care păşeşti pe drumul comunicării. Datorită prezentării mai informale şi având un ton foarte deschis faţă de noi, a demonstrat că are simţul umorului şi este o persoană care ştie să asculte.

 sursă: arhivă personală

Ne-a prezentat multe informaţii folositoare, dar am şi testat anumite aplicaţii, lucru care ne-a făcut să ne mai destindem puţin. Mai mult, ne-a prezentat un exemplu de clip interactiv al formaţiei The Vaccines, care a interacţionat cu fanii de pe Instagram, în vederea realizării noului lor video. Videoclip fain realizat şi pe gustul meu muzical. Dacă sunteţi curioşi, îl aveţi mai jos.

Social Media este "the art of listening, learning, sharing", fiind vorba înainte de toate de CONVERSAŢIE. Având în vedere că acum consumatorul a devenit comunicator, ideal ar fi să nu prezentăm un brand pe toate canalele de comunicare în acelaşi timp: WALK BEFORE YOU RUN! 

4. A patra zi - Răzvan Baciu

Cu siguranţă aţi auzit de Răzvan Baciu, dacă nu vă spun eu: este printre puţinii oameni din România care se ocupă de video online, o nişă aparent facilă, dar care necesită nişte cunoştinţe şi un gram de creativitate. O face foarte bine, drept dovadă un vlog, sub formă de review.

 sursă: arhivă personală

Ne-a prezentat tips&tricks, ne-a spus despre cât de importantă este creativitatea aplicată pe video şi ne-a mai spus despre "secunda 12", care menţine atenţia şi care ajută foarte mult ca vizualizatorul să fie interesat să urmărească şi mai departe acel video. 

La partea de exerciţiu practic, mi-au plăcut enorm temele date, menite să ne testeze creativitatea. Având ideea de a filma în autobuz cu echipa mea, cu ocazia asta au aflat pasagerii şi numele meu (am uitat să-mi iau legitimaţia cu numele de la piept) :)) Au fost nişte experienţe amuzante, în urma cărora am aflat că îmi stă bine de actriţă. Glumesc, evident!

Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza