22 septembrie 2012

Schimbare în industria publicitară din România


Încep prin a spune oficial, că îmi cer scuze că nu am mai postat regulat în ultimele două luni, cum se poate observa. Dar odată cu venirea toamnei şi finalizarea unor planuri, sper să revin încet încet. :)

Vă spuneam într-o postare anterioară că apreciez brandul Coca-Cola ca stil de promovare şi publicitate, atât offline cât şi online, deşi nu sunt consumatoare fidelă Coca-Cola. ( beau extrem de rar ) Ceea ce m-a surprins recent, a fost faptul că o agenţie de publicitate românească a adus imaginea acestei băuturi la acelaşi nivel cu cea de dincolo. McCann Erickson mi s-a părut mereu acea agenţie de publicitate mai aproape de piaţa publicitară internaţională ca şi creativitate, inovaţie şi concept, reuşind să ne facă mândri la fiecare festival de publicitate din străinătate, aducând acasă nu numai premii, dar şi experienţă şi lecţie de urmat pentru celălalte agenţii din România. 

Pe lângă geniala campanie "Românii sunt deştepţi", la concertul Red Hot Chilli Peppers din 31 august de pe Arena Naţională din Bucureşti, cei de la McCann au făcut un experiment interesant, pentru ca oamenii să se bucure de gustul Coca-Coca Zero


Mi-au plăcut mult conceptul şi ideea creativă şi cred că nu se încadrează deloc în categoria publicitate agresivă. Consider că aici a existat limita şi a indus umorul de situaţie, iar reacţia oamenilor a fost una de surprindere, dar într-un mod plăcut. 

Îmi place că văd în continuare implicare şi creativitate în proiectele din publicitate, de aceea tind să spun că industria publicitară din România e pe drumul cel bun şi în următorii ani, sunt convinsă că vom vedea lucruri din ce în ce mai interesante.

Zilele trecute, am descoperit o altă reclamă Coca-Cola, de data aceasta made in SUA, încă o dovadă pentru care brandul Coca-Cola se reinventează de fiecare dată şi inspiră consumatorii:



Spor la creativitate,
copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza