10 iunie 2012

Sunday Inspiration #11: Oreo


Nu ştiu cum se face, dar toate reclamele de la brandul Oreo au un grad de drăgălăşenie maxim! Nu ai cum să nu le iubeşti! Până şi sufletul cel mai de gheaţă s-ar înmuia.


Cu toate că în comparaţie cu alte branduri, poate sunt cel mai bine poziţionaţi biscuiţi şi se bucură de o publicitate care prinde din start la public, după părerea mea sunt şi cei mai delicioşi biscuiţi! Iată un tot unitar care se potriveşte brandului, lucru uşor de iubit de către consumatori.


La fiecare reclamă, Oreo ne îndulceşte vizual şi mai mult, nici nu e de mirare că riscul la diabetul sufletului e din ce în ce mai mare. :) Cred că prezenţa copiilor în reclamele Oreo are cu siguranţă un cuvânt greu de spus!


Recunosc că de fiecare dată când îmi cumpăr biscuiţi Oreo, primul lucru la care mă gândesc este ritualul biscuitelui din reclamă. :) Astfel, reclamele brandului au avantajul de a fi foarte uşor de memorat, funcţionând ca un efect de deja vu. 


Efectiv m-am îndrăgostit, am zis!

Anul acesta, brandul Oreo a sărbătorit global 100 de ani de existenţă. Îi urez la mulţi ani şi la cât mai spoturi "pufoase"!

 sursa foto: www.iqads.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza