7 iunie 2012

My love: copywriting


Încerc să evoluez mereu în ceea ce priveşte viitorul meu profesional, de aceea acum aproximativ o lună am fost admisă în comunitatea Romanian Copywriter şi în urmă cu o săptămână în echipa de redacţie. Sunt foarte bucuroasă că am reuşit să fac acest lucru şi sper să fie din ce în ce mai bine de acum încolo, pentru ca în viitor să ajung unde îmi doresc: să am job-ul pe care mi-l doresc, să fiu o copywriteritză înconjurată de oameni faini şi talentaţi, să evoluez pe zi ce trece în munca pe care o fac şi chiar dacă voi avea o mulţime de proiecte de finalizat, la sfârşitul zilei să-mi spun acelaşi lucru pe care mi-l spun şi astăzi: "Iubesc ceea ce fac!"

 sursa

Aşadar, pe site-ul Romanian Copywriter, articolele publicate până acum au fost:
Primul meu articol a avut foarte mare succes, fiind cel mai cel mai citit articol atunci în ultimele 7 zile, deși a fost publicat doar de o zi. Pentru asta vă mulţumesc vouă, celor care citesc RC! Tot ce îmi doresc este să vă ajute ceea ce scriu eu: poate în actuala sau viitoarea voastră meserie, la facultate sau în orice altceva mai aveţi nevoie.

Până la următoarea postare, vă urez spor la citit şi nu uitaţi:

Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza