27 martie 2012

Soarele meu


Oricât de multe eşecuri mi-ar face cadou viaţa, mă încăpăţânez să-i fiu împotrivă, să-i demonstrez că pot şi că vreau! Visele şi dorinţele mele au prioritate!

Sunt conştientă că nu e uşor să ajungi acolo unde îţi doreşti, iar până să ai jobul visat e nevoie de timp, răbdare şi sacrificii, pe care sunt dispusă să le fac ( la capitolul răbdare stau puţin mai prost, recunosc ).

Îmi place să cred că sunt o persoană corectă şi onestă, care pune preţ pe moralitate mai mult decât pe o pereche de pantofi. Până acum am făcut compromisuri când a fost cazul, dar niciodată n-am întrecut limita decenţei şi a bunului simţ! În momentul în care am simţit că se profită de mine, am zis gata, trebuie să fac ceva în privinţa asta! Şi poate alegerea nu a fost mereu una suficient de inteligentă, dar moralitatea e sfântă!

Ştiu, nu întotdeauna aleg calea uşoară. Prietenii cred că am darul de a-mi complica viaţa, dar fac lucrul ăsta pentru că aşa simt. Ştiu că trebuie să fac acel lucru şi de cele mai multe ori mi se confirmă mai târziu, că am avut dreptate şi am procedat corect. Iar dacă nu-l fac, parcă sufletul nu-mi dă pace până nu acţionez în consecinţă. Recunosc, din nou, uneori mai şi greşesc, doar sunt om!

So life, degeaba complotezi împotriva mea, îmi oferi piedici şi eşti ironică, pentru că mereu mă voi ridica şi voi urca munţii, dacă va fi necesar. Da, sunt ambiţioasă, îmi place să lupt pentru lucrurile pe care mi le doresc cu adevărat şi vei avea de furcă cu mine. Oricât de multe mi-ai pregăti, eu ştiu, sunt convinsă că mai devreme sau mai târziu, e ceva pus deoparte şi pentru mine. Ceva special, nemaipomenit, care mă va face mai fericită ca niciodată, în fiecare zi a vieţii mele.

Dar până atunci, nu o să renunţ, just watch me! :) Soarele va răsări şi pe strada mea!


Vă sfătuiesc să faceţi  şi voi la fel, să luptaţi pentru ceea ce vă doriţi, pentru planurile voastre de viitor, pentru că atunci când vă aşteptaţi mai puţin, acestea se vor îndeplini! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza