26 martie 2012

Publicitatea agresivă


Probabil că există anumite perioade în care publicitatea agresivă e ok şi suportabilă, cum ar fi în perioada sărbătorilor, dar sunt unele cazuri în care chiar nu-şi are locul. În special, când vorbim de anumite produse, unde abordarea trebuie să se potrivească, să se pupe la fix cu acel produs. Poate că e bine să şi experimentăm, atâta timp cât ştim unde e limita.
Când am văzut reclama de mai jos, mi-am zis "Se mai produce aşa ceva?". Cum se poate explica în cazul acestui produs, apa minerală, publicitatea agresivă? Era într-adevăr necesară?


V-am mai arătat cazuri eşuate de promovare aici şi aici, dar reclama asta cred că le întrece pe toate!
Toate acele comparaţii legate aparent de "beneficiile" apei minerale Vytautas se potrivesc ca nuca în perete şi limbajul licenţios nu are ce căuta într-un produs publicitar pe care-l prezinţi unui public pretenţios. Bănuiesc că reclama e virală, defapt, mai mult ca sigur e, pentru că nu cred că a scăpat teafără din ghearele CNA-ului din Lituania. Sloganul "It's Earth Juice" la fel, o alegere proastă! În perioada din vitrină am învăţat că nu e tocmai bine să o dai în metafore, că altfel o dai în penibil. Targetul ales priveşte segmentul masculin, încercând parcă o masculinizare forţată a lor: "it's for men who can handle the raw awesomeness of minerals" ( propoziţie care m-a adus puţin cu zâmbetul pe buze ).

But still, reclama asta e un total failure! Voi ce părere aveţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza