Vacanța e pe terminate și se simte deja mirosul ademenitor de toamnă. Ce înseamnă asta? Back to work! sau back to school! ( unde e cazul ) Să ne luăm rămas bun de la sesiunile de bronzat și scăldat în mare, de la soarele arzător care ne trezea cu razele sale în fiecare dimineață, de la orele în care stăteam pur și simplu tolăniți în pat, fără vreo ocupație anume. De acum, gata! :) Vrem nu vrem, vacanța s-a încheiat și e timpul să ne ocupăm de treburi serioase.
Am început toamna cu dreptul ca să zic așa, deși se poate întotdeauna mult mai bine. Momentan, lucrez la niște proiecte personale și câteva proiecte de freelancing, care sper să aibă o finalitate pozitivă. Dar, despre toate astea la momentul oportun.
După cum spuneam, deși ne-am despărțit de vară cu un sentiment de melancolie în suflet, e timpul să lăsăm ca aște lucruri, la fel de frumoase, să intre în viața noastră. E timpul să luăm atitudine, să înfruntăm orice început anevoios, să nu ne pierdem speranța că într-o zi va fi mai bine de atât; dar mai ales, partea mea preferată, e timpul să devenim creativi! Creativi în tot ceea ce facem, creativi în viața cotidiană, iar în viața profesională, creativitate cât cuprinde! În advertising, ideea creativă trebuie să fie mereu prezentă și să nu moară niciodată. Atâta timp cât creativitatea există, agenția de publicitate se va menține pe linia de plutire. În ziua de azi, printre agențiile de advertising, se dă un adevărat război de creativitate, în care câștigă evident, cel mai bun! Ideile bune pot fi și creative, crețe, perfecte sau cum vreți voi, secretul este să fii relaxat și să le modelezi cu răbdare.
La fel se întâmplă și în viața de zi cu zi. Puțină creativitate ne va scoate mereu din impas și ne va scoate din acel tipar comun existent în prezent. Nu-mi rămâne decât să vă urez spor în toate și să fiți cât mai creativi! :)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu