7 septembrie 2011

Cât de important este logo-ul pentru un brand?


Foarte important! Chiar dacă v-am mai povestit despre asta și aici, o să continui povestea. 
Logo-ul face parte din identitatea vizuală a unui brand, element imperios necesar în procesul creativ. Un logo bun reflectă în primul rând profesionalismul firmei respective, de aceea trebuie să fie plăcut vizual de către consumatori.  Un alt lucru important este lizibilitatea logotipului respectiv, o regulă de aur care este respectată prin ilustrarea unor caractere și a unui font cât mai simple, dar de efect. La fel cum construirea unui logo prezintă acuratețe și atenție, tot așa și alegerea culorii necesită o atenție deosebită și de luat în calcul. În publicitate, culoarea este de asemenea un atribut important ce ține de produs, îl identifică și îl personalizează de celelalte produse de pe piață. Culorile transmit anumite stări, sentimente și pot apropia consumatorul de produs, sau îl pot îndepărta. Astfel, culoarea roșu transmite atragerea atenției, caz folosit de Coca-Cola, produsele la cafea, etc. iar albastrul de exemplu, este asociat cu stabilitatea, precum Pepsi, BMV, etc. Crearea unui logo pentru un anumit brand necesită o atenție meticuloasă, deoarece culoarea trebuie să transmită publicului ceva, iar culoarea să fie compatibilă cu produsul în sine și să se muleze pe acel produs.   
Pe site-ul am dat peste niște logo-uri foarte sugestive și drăguțe, care au ca și simbol inima. Sunt o adevărată sursă de inspirație!  



Wedding Photographers


Foster Family Agency


Bakery 


Coffee




mai multe logo-uri de văzut aici


Am căutat modele și de la noi și uite ce-am găsit: :)

Music

  

Fundația Română a Inimii


Eurovision






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza