"Să împărţim sau să nu împărţim?" Asta e marea întrebare! :)
Iată că acest cuvânt "share" ne poate duce cu gândul şi la altceva, decât la Facebook. "The Share Experiment" este o campanie creativă pusă la cale de Action against Hunger din Spania, Acción contra el Hambre ( ACF International). Problema de la care s-a pornit: 3.5 milioane de copii mor anual din cauza înfometării acute. Scopul campaniei este de a studia comportamentul unor copii, puşi în faţa unei experienţe de inegalitate. Dintre cei 20 de pitici participanţi la acest experiment, toţi au ajuns la concluzia că a împărţi mâncarea cu cel de lângă el, fără să-l cunoască, este un lucru absolut normal. Cred că ei sunt dovada cea mai vie a faptului că bunătatea şi sufletul lor curat nu cunoaşte graniţe şi nu cunosc noţiunea de egoism.
Dacă până şi copiilor li se pare normal să împărtă, noi de ce nu am face-o?
În urma acestui experiment cu rezultate cât se poate de clare, organizaţia socială a concluzionat: "There is a solution to hunger, we just have to learn to share" (="Există o soluţie împotriva înfometării, trebuie doar să învăţăm să împărţim cu ceilalţi").
Şi pentru că endorsement-ul este la modă în publicitate, organizaţia a apelat şi ea la ajutorul unor oameni cunoscuţi. Răspunsul lor a fost da, vor să împartă şi ei: actriţa de origine spaniolă Paz Vega, Alejandro Sanz (probabil îl ştiţi din featuring-ul cu Shakira), bucătarul spaniol Ferran Adrià, etc.
Per total, o idee foarte bună, iar experimentul - o lecţie de viaţă! :)
Acestea fiind zise, urez la mulţi ani de 1 iunie tuturor copiilor mai mici sau mai mari, celor cu suflet frumos de copil, captiv în copilărie sau cu dor infinit de ea, celor cu zâmbet sincer de copil şi îndrăgostiţi de lucruri simple. :)
Spor la creativitate şi la cât mai multe zâmbete,
copywriteritza
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu