Bergenbier a stabilit oficial ziua de 5 mai - Ziua bărbaţilor: de concerte aţi avut parte, de bere ce să mai zic.. Aţi vrut atenţie, aţi primit! De acum nu mai puteţi spune nimic de ziua noastră, 8 martie. Fiecare cu ziua lui, nu? :)
Bergenbier este berea care printr-o abordare neconvenţională şi prin inovaţie, a ajuns repede la inima iubitorilor de bere. De la ambalajul Q-Pack ( principiul "dublei bariere": bariera exterioară împiedică pătrunderea oxigenului în sticlă şi bariera interioară ce împiedică pierderea de dioxid de carbon ), până la instituirea oficială a "Zilei bărbatului", brandul a ales ca şi valori primordiale masculinitatea şi inovaţia, valori cu care s-a remarcat în timp util în rândul consumatorilor de bere. De asemenea, tot ca şi parte de strategie de promovare, sloganul "Prietenii ştiu de ce", a fost păstrat de-a lungul evoluţiei acestui brand de bere, fiind foarte recognoscibil de public. Şi mai nou, au înfiinţat OBR - Organizaţia Bărbaţilor din România!
În ultimul timp, pe pagina lor de Facebook, am observat o campanie de promovare pentru "Ziua Bărbatului", prin intermediul unor afişe cu diferite texte legate de reguli ale bărbaţilor, care mai de care mai interesante. Mie chiar îmi place iniţiativa lor, mi se pare inedită şi din câte am văzut, le aduce mai multă vizibilitate şi în online, nu doar prin acţiunile lor cu care ne-au obişnuit în offline. Bravo, un brand creativ!
Doar atât mai zic: da, sunt de acord cu voi, dar nu vă legaţi de George Clooney, că atunci se schimbă situaţia! :))
Alte mesaje care mi-au plăcut:
Spor la creativitate,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu