"Care crezi că e mai uşor de rănit? Care suferă mai tare? Care se vindecă mai greu? TRUPUL sau SUFLETUL?"
Acel headline de mai sus ne pune puţin pe gânduri şi transmite un mesaj emoţional faţă de public: "Trupul se vindecă. Sufletul. nu." Campania "Ascultă-i sufletul", realizată de agenţia bucureşteană Oma Vision, este cât se poate de creativă! Îmi place tonalitatea mesajului transmis, iar ideea creativă utilizată este realistă. Încă o dovadă că se poate! Spotul prezintă o felie de viaţă din cadrul unei familii şi foloseşte strategia de tip demonstraţie, arătându-ne în acelaşi timp, ce se întâmplă cu sufletul şi trupul unui copil. Această campanie socială a fost implementată pentru Asociaţia "Salvaţi Copiii", iar mai multe detalii despre aceasta puteţi găsi aici.
Print-ul de mai sus este nominalizat la categoria PRINT, în cadrul festivalului de publicitate BestAds 2011.
Spor la creativitate,
copywriteritza
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu