11 decembrie 2013

Dăruieşte emoţii


Să dăruieşti un cadou nu este tocmai un gest uşor, dar cu siguranţă este cel mai sincer gest pe care îl poţi face unei persoane dragi. Un cadou poate reprezenta un gest de recunoştinţă, un prim pas spre iertare, o dovadă de iubire sau pur şi simplu o reamintire a faptului că persoana respectivă ocupă un loc special în viaţa ta. 


De cele mai multe ori cuvintele pot păcăli, iar oamenii nu sunt mereu pregătiţi pentru a fi dezamăgiţi. Ne scoatem scutul de protecţie tocmai în cele mai nepotrivite momente şi ieşim în lume descoperiţi, fără să ne mai gândim la posibilitatea de rănire emoţională. Însă faptele exprimate prin diverse gesturi nu au cum să eşueze niciodată. Şi de cele mai multe ori, este exact gestul de care avem nevoie în acel moment. 

Să dăruieşti din inimă un cadou, înseamnă să-ţi dezvălui sinceritatea. Să-ţi laşi măcar o dată acel scut de protecţie acasă în mod conştient şi să fii sincer în faţa persoanelor dragi. Să dăruieşti emoţii, fără a cere nimic în schimb. Trebuie să recunosc că dăruirea unui cadou nu este un lucru uşor. Înseamnă să cunoşti firea persoanei respective, să-i accepţi personalitatea, să-i cunoşti sau să-i anticipezi dorinţele prin prisma laturilor personale. 

Şi cât de "greu" poate fi să cunoşti o persoană? Cred că niciodată nu o să putem cunoaşte cu adevărat pe cineva, nici în câteva luni, dar nici în câţiva ani. Cu toate acestea, trebuie să fii existat măcar un moment în care persoana respectivă şi-a deschis sufletul, fără să vrea sau poate chiar în mod conştient şi tocmai tu ai avut norocul să fii în acel moment invitat de onoare la un moment de sinceritate. Chiar şi pentru câteva minute.

Pentru acele momente de sinceritate în care ţi-ai deschis sufletul şi mi-ai permis să intru, am rămas acolo şi nu am mai vrut să mă reîntorc. Iar astăzi, magazinul Borealy.ro mi-a oferit ocazia de a-ţi alege cel mai frumos cadou de sărbători. 


Pentru gusturile tale rafinate, am ales acest set elegant care cred că ţi s-ar potrivi de minune. O sticlă de vin roşu franţuzesc Richaumont Bordeaux care cu siguranţă îţi va aduce zâmbetul pe buze, completat de un portofel elegant, o eşarfă şi un papion de Grazie Filipeti. Un cadou special şi rafinat care te va face fericit.

Şi în caz că te întrebai ce cadou îmi doresc de sărbători, lista este deja pe buzele tale gata să le înşire. Sunt convinsă de asta. Dar permite-mi să-ţi spun că îmi doresc să completezi lista cu acest cufăr de ciocolată, pentru că ciocolata reprezintă dependenţa mea, după tine evident. :)



Din suflet,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza