20 august 2012

O altă abordare pentru brandul Volvo


Brandul Volvo a realizat o demonstraţie pe o autostradă din Croaţia, sub forma unui spot viral, cu scopul de a promova noile serii de autocamioane Volvo FH. Pe tot parcursul vizionării am stat efectiv cu sufletul la gură, deoarece balerina Faith Dickey trebuia să treacă peste linia dintre două camioane Volvo aflate în mişcare, înainte de a intra în tunel. Motivaţia acestei acţiuni este de a demonstra faptul că aceste camioane oferă precizie şi control.


Există nişte comentarii cu privire la veridicitatea acestei demonstraţii, însă eu deocamdată sunt undeva la mijloc. Idee creativă este, se vede cu ochiul liber, însă tind să cred că această abordare publicitară este puţin riscantă. Nu am mai văzut până acum o astfel de abordare în domeniul auto, aşa că nu ştiu dacă cei de la Volvo şi-au demonstrat în acest mod punctul de vedere. Probabil că rămâne de văzut.

Vouă cum vi se pare?

Spor la creativitate,
copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza