21 iunie 2012

50 de oameni, o singură întrebare


Benjamin Reece şi Nathan Heleine au realizat un experiment social cu scopul de a evidenţia legătura dintre oameni şi locuri. Povestea experimentului a început din 2008 şi continuă până în ziua de azi, unde o singură întrebare primeşte răspunsuri diferite de la om la om, în total 50 şi călătoreşte prin întreaga lume.

Cu siguranţă majoritatea dintre voi îl ştiau deja, însă mi se pare o iniţiativă foarte creativă, care trebuie amintită. Întrebările, oamenii, mentalitatea şi răspunsurile diferă. Este un schimb de experienţă între oameni şi asta face ca experimentul să fie interesant şi să aibă un impact asupra oamenilor de pretutindeni. Există mai multe astfel de serii, însă pagina oficială o puteţi vedea aici sau pe canalul Vimeo.


Experimentul a poposit şi la Bucureşti, unde publicul a răspuns la întrebarea: "Care este cea mai plăcută amintire personală de până acum?" Este o întrebare dificilă, la care nu poţi genera un singur răspuns, pentru că este foarte greu de ales. Cu siguranţă, fiecare dintre noi am avut de-a lungul vieţii mai multe amintiri plăcute. Eu cel puţin, nu aş putea să aleg o singură amintire: prima oară când am câştigat un concurs de poezie şi nici nu ştiam de fapt că particip la un concurs sau că va exista un concurs, ( profa mea de limba română din liceu mi-a "furat" poezia şi a aplicat cu ea la acel concurs :)) ), prima oară când m-am dat cu bicicleta, când am câştigat prima dată un concurs de gimnastică, prima întâlnire oficială cu iubitul meu ( care a avut loc după 2 luni de relaţie, exact de ziua mea ) şi a fost foarte emoţionant.. cu siguranţă mai sunt şi altele, însă doar acestea îmi vin în minte acum.

Sunt curioasă: care este cea mai plăcută amintire a voastră?

Spor la creativitate,
copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza