5 mai 2012

Festivalul de Publicitate 2012


Am făcut o ispravă împreună cu câteva colege de la master şi am zis: anul acesta festivalul e de noi! Mi-am dorit încă de acum doi ani să particip, pe când eram în anul II de facultate, dar.. n-a fost cu noroc. Am pierdut ocazia. 
Aşa că anul acesta am reuşit într-un final să mă înscriu, iar una dintre categorii "SPOOF-ul", cerea parodierea unei reclame, iar noi am ales "Kinder Bueno - Vampirul". Dacă cumva nu ştiţi spotul, îl puteţi vedea mai jos, asta ca să puteţi face diferenţa dintre cele două. Originalul e acesta:


Spoof-ul poate fi văzut doar pe Trilulilu

Ok, sunt mici probleme la el, nu e perfect, dar nouă ne place per total ce a ieşit! Sper că şi vouă, pentru că avem nevoie de vizualizări şi voturi ca să câştigăm: 60% voturi, 40% vizionări. Dacă nu câştigăm , măcar ştim că am încercat, nu?

ATENŢIE! Dacă vă place şi vreţi să ne votaţi ( sper! ), trebuie să apăsaţi butonul "Îmi place", aflat sub video. Pentru cei care au deja cont pe Trilulilu le va fi super uşor, iar pentru ceilalţi toată treaba nu durează mai mult de 2 minute din timpul vostru.

Vă mulţumim în cor! :)

Spor la creativitate,
copywriteritza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza