17 aprilie 2012

Lecţia despre bere


Postul acesta după sărbători merge perfect! :) 

Dacă nu v-am spus încă, reclamele la bere sunt unele dintre preferatele mele când e vorba de publicitate, am mai spus acest lucru într-o postare anterioară. Având în vedere că licenţa mi-am făcut-o tocmai pe acest subiect ( promit că revin cu detalii într-o altă postare ), în acea perioadă am încercat tot ce se putea. Am descoperit pe atunci, un supermarket care avea o ofertă foarte variată pe acest segment şi am început să experimentez. A fost foarte interesant, mai ales pentru papilele mele gustative. Aşadar, sunt addicted după reclamele la bere şi voiam să împart şi cu voi ce reclame am descoperit recent. 

Două reclame la Bud Light. Prima: profesorul şi studenţii săi. Lecţia: Despre bere.


A doua ( continuarea în 2008 ): profesorul şi studenţii săi. Lecţia: Despre limbajul dragostei.


Pentru că uneori avem nevoie de un profesor, nu-i aşa? :) Îmi place abordarea celor de la Bud Light. Bravo!
Spor la creativitate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza