5 aprilie 2012

Experienţa unui training de design


În weekend am participat la un training de design în Adobe Illustrator organizat de BTW, BEST Training Week, un grup local din Cluj-Napoca: Board of European Students of Technology. Au avut mai multe training-uri puse la dispoziţie, dar acesta mi-a atras atenţia din start.
A fost un fel de trainingworkshop, pentru că a avut o parte teoretică şi o parte practică. Chiar dacă a durat 3 ore, mi s-a părut un training complet, cu toate că de fiecare dată descoperi lucruri noi în programele de design, indiferent la ce stadiu ai fi, sau ce cunoştinţe ai avea. Am mai participat şi până acum la diferite training-uri şi workshop-uri, iar acesta mi s-a părut cel mai eficient pentru mine şi cel mai complet. Trainerul a fost o tipă foarte mişto, ne-a explicat fiecare etapă, a răspuns tuturor nelămuririlor şi a avut suficientă răbdare cu fiecare dintre noi. Zic asta în contextul în care erau multe persoane care nu au mai lucrat deloc în nici un program de design. Mi-a plăcut enorm de mult că partea practică a compensat partea teoretică, deoarece eu ştiam să lucrez cât de cât în Illustrator şi aveam foarte mare nevoie de practică, ca să descopăr cât mai multe. Am fost surprinsă de anumite lucruri, pe care le credeam aparent atât de complicate, pe care le mai văzusem deja în diverse tutoriale sau cărţi de design, dar am realizat că sunt destul de uşoare cu puţin exerciţiu. Experienţa de la training m-a încurajat foarte mult să exersez în continuare pe partea de design, chiar dacă multă lume mi-a zis că nu are rost să mai continui. Mie chiar îmi place designul şi aleg să fac lucrurile care îmi plac! Uneori copywriting-ul şi designul se pot armoniza atât de bine cu puţină creativitate! :)
So, în încercarea mea de a găsi o poză relevantă acestui post, am dat peste ceva funny legat de designeri :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza