2 februarie 2012

Yay! They're here!


       Nici nu m-am trezit bine dimineață, că îmi bate cineva la ușă. Cu o față tipică de proaspăt trezită, deschid ușa și era administratoarea de la bloc. Mi-a zis că a venit un colet pe numele meu și se duce jos să-l aducă. Inițial, nu mi-am dat seama despre ce e vorba, până când mi-a adus coletul propriu-zis. Erau cărțile de vizită recent comandate de la Moo! :) Ele trebuiau să ajungă defapt în 1 martie, deci am fost surprinsă plăcut de promptitudinea lor. Am aflat de ele, prin intermediul lui Radu Neag, căruia îi mulțumesc frumos. Mi-a plăcut foarte mult ideea lor de campanie online, de a oferi carduri gratuite pe o perioadă limitată, care să aibă look-ul personal al paginii de Facebook. Este o idee foarte bună, creativă și mă bucur că oferă niște servicii de care să benefieze cât mai multă lume. Prin intermediul sloganului lor, "we love to print" ( simplu, dar cât se poate de real ) și-au demonstrat acest interes. O simplă privire pe pagina lor de Facebook și să vezi acolo feedback pozitiv, nu glumă!
           Uite ce drăguțe sunt:



Au chiar și suport de birou pentru carduri:


Așa arată cartea mea de vizită:



Iar când am luat cardurile din cutiuță, aveau un mesaj simpatic :)


Happy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza