19 februarie 2012

Sunday Inspiration - Flirtul #3


Berea este un produs aparte din categoria "beverages", care prezintă o abordabilitate complexă în industria publicitară. Atât de mult îmi place această categorie, de numa! Am folosit-o chiar şi în licenţa mea, de care sunt foarte mândră! 
Nu sunt de acord cu afirmaţiile unora, de pildă berea este pentru bărbaţii egocentrişti, sau berea este DOAR pentru bărbaţi. Dacă stăm să ne gândim, nu degeaba s-a inventat o bere 100% pe placul femeilor, Redd's. Cu toate că personal, prefer altceva. Mie îmi place berea, iar cineva avea dreptate când a zis: "berea este brandul care poate mai mult decât orice altă categorie, experimentat, trăit, simţit în lumea lui." (Revista Brand4brands)
Spotul de mai jos denumit ingenios "Flirtul", chiar dacă este din 2011, mie îmi place foarte mult cum a fost gândit, într-un mod creativ şi mă inspiră. Replici pe măsură, o fată pe măsură! :)


Vă urez o duminică cât mai creativă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza