24 februarie 2012

La ce mai este bună creativitatea


Vreau să cred că viitorul aparţine şi altor lucruri, nu doar tehnologiei. Vreau să cred că viitorul va însemna şi receptibilitatea oamenilor faţă de nou, de original. Astfel, îmi doresc ca în viitorul apropiat să pot trimite un CV ieşit din comun unui angajator fără ca el să mă considere ciudată. Până la urmă, nu e vorba doar de personalitatea şi experienţa ta profesională, e vorba şi de creativitatea de care dai dovadă, un atuu cu care ai mari șanse să convingi din start! Astfel, portofoliul sau CV-ul respectiv se va evidenţia din mulţimea de CV-uri trimise şi va fi ALTCEVA decât a văzut angajatorul la momentul respectiv. Bine, condiţia ar fi ca această creativitate să fie cât de cât controlată, iar textul să fie cât mai lizibil şi clar. Nimănui nu i-ar plăcea să citească un CV prea împopoţonat.
Ieri, am văzut că alţii pot via şi mi-am zis atunci "Eu de ce n-aş putea?" :) Aşa că ieri după-masă m-am pus pe treabă şi am lucrat în Photoshop la My Creative CV Board! Ideea creativă pe care am folosit-o a fost cea inspirată de faimoasele "mood boards", care din câte am văzut sunt foarte la modă în ceea ce priveşte organizarea unei camere. Din câte am search-uit, ideea nu a mai fost folosită în ceea ce priveşte design-ul unui CV creativ, sper să nu mă înşel. 

Well, voila! :)


 © Toate drepturile rezervate

Mie îmi place ce a ieşit! E colorat, plin de viaţă aşa ca mine şi îmi place să folosesc post-it-urile nonstop! :)

Nişte CV-uri care mi-au plăcut:



sursa foto aici

Make your own creative CV! Spor la creativitate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza