11 octombrie 2011

Un proiect special


și drag mie. Am lucrat la el cu tot sufletul de când m-am angajat și sunt tare mândră de el! Și pentru că e pentru studenți, atunci mi-e și mai drag de atât! :) Toate astea pentru că studenția e faină, e o perioadă pe care nu o uiți niciodată, sunt niște ani speciali, cu amintiri frumoase. Mai am vreo doi ani de master să mă bucur și am s-o fac, promit! :)
După prima mea "reușită" din domeniu, ca să zic așa, am lucrat la un proiect fain pentru T-DANCE împreună cu "my boss" Freetzy, un loc unde găsești de toate: dans, energie pozitivă, veselie, dinamism, culori, dar în special prietenie! Mai jos, vă prezint teaser-ul și voi reveni peste câteva zile cu mai multe detalii despre event.

Stay tuned! and.. Enjoy!!

 
( ! calitatea reală a teaser-ului se poate urmări aici )


  CLIENT: T-Dance, Transilvania Dance Centre 
  PROIECT: Teaser
  IDEE CREATIVĂ: Rozina Csaszar&Freetzy
  COPYWRITER: Rozina Csaszar


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza