8 octombrie 2011

Ce-ar fi să vorbim "brandeza"?


măcar o dată să facem lucrul ăsta și să fie spontan? :) Ar ieși ceva fooooooarte interesant, cu siguranță!
Ei, această idee creativă și unică le aparține celor de la agenția de publicitate Next Advertising, care au lucrat cot la cot pentru relansarea IQads. Nu numai că au făcut o treabă foarte bună, dar au și câștigat cu această ocazie aur la categoria FILM, din cadrul festivalului de publicitate "Golden Drum 2011", iar spotul numit "Gelozie" a obținut și locul I la festivalul de la Moscova, "Red Apple 2011", la categoria "Advertising of mass-media". Sloganul platformei online "Totul despre publicitate" nici nu putea fi mai potrivit de atât, asta pentru că IQads este după părerea mea, cel mai bun site românesc despre publicitate, unde găsesc absolut tot ce mă interesează și pot să zic că, ocupă un loc fruntaș acolo la Bookmarks. Ce-mi place cel mai mult la cele trei spoturi de mai jos, e faptul că ilustrează cât de simplu și ingenios poți să ilustrezi creativitatea și umorul, fără exagerări. Toate aceste lucruri și cu bani puțini. Este un alt exemplu că se poate și la noi și că avem cu ce!
Mi-a mai plăcut și ideea că "publicitatea e în viața noastră", lucru foarte adevărat, pentru că oamenii se confruntă cu brandurile zilnic, uneori și fără să-și dea seama de acest lucru, iar tocmai asta ar trebui să ne facă să fim mai selectivi și să alegem produse de calitate, la un preț rezonabil. Mediul social în care trăim se poate rezuma la o singură frază reprezentativă, după părerea mea, o frază extrem de frumoasă: “O societate de consum care refuză să consume este ca o femeie frumoasă care refuză să facă dragoste[1], consumul fiind indispensabil în ziua de azi. Este un subiect interesant, de studiat, de aceea vă recomand cartea "Societatea de consum", de Jean Baudrillard.


[1] François Brune, “Fericirea ca obligație”, București, 1996, p.20


1. Gelozie

video

2. Refuz



3. Murdărie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza