25 iulie 2011

Oglindă, oglinjoară.. cine e cea mai frumoasă din țară?


La întrebarea aceasta au avut ocazia să răspundă femeile din Slovacia, la vederea unei oglinzi roz de dimensiuni uriașe.
Ideea absolut genială, după părerea mea, le-a venit celor de la agenția de publicitate Ogilvy, care au știut să pună în valoare frumusețea unei femei, dar mai ales să țină cont de habit-urile ei de zi cu zi, prin crearea unei oglinzi interactive, care să comunice cu o persoană în timp real. Comunicarea ideii principale trebuia să aibă în vedere un brief foarte clar: faptul că Avon și-a făcut simțită prezența în rândul femeilor din Slovacia de 20 de ani - un lucru de netrecut cu vederea! Drept dovadă, campania de advertising a evidențiat necesitatea pe care o au femeile în viața de zi cu zi, și anume aceea de a apela la frumusețe. Iar Avon a dat dovadă de un ajutor real în acest sens, dar a și APRECIAT această necesitate a lor.
Rezultatul? E incredibil vă spun eu! Urmăriți mai jos..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Disqus for Copywriteritza