La întrebarea aceasta au avut ocazia să răspundă femeile din Slovacia, la vederea unei oglinzi roz de dimensiuni uriașe.
Ideea absolut genială, după părerea mea, le-a venit celor de la agenția de publicitate Ogilvy, care au știut să pună în valoare frumusețea unei femei, dar mai ales să țină cont de habit-urile ei de zi cu zi, prin crearea unei oglinzi interactive, care să comunice cu o persoană în timp real. Comunicarea ideii principale trebuia să aibă în vedere un brief foarte clar: faptul că Avon și-a făcut simțită prezența în rândul femeilor din Slovacia de 20 de ani - un lucru de netrecut cu vederea! Drept dovadă, campania de advertising a evidențiat necesitatea pe care o au femeile în viața de zi cu zi, și anume aceea de a apela la frumusețe. Iar Avon a dat dovadă de un ajutor real în acest sens, dar a și APRECIAT această necesitate a lor.
Rezultatul? E incredibil vă spun eu! Urmăriți mai jos..
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu